Regnskab og overblik

Det glæder mig, at I har fundet frem til min side. Har I brug for en regnskabsansvarlig, der kan løfte jeres regnskabsfunktion og gør den mere effektiv og smart, så er I landet det rigtige sted. Jeg har mange års erfaring inden for økonomi og regnskab. og har et særligt fokus på at optimere og udvikle så I er klar til fremtidens udfordringer. Så har I behov for mere styr og overblik i jeres regnskabsafdeling og administration så er I velkommen til at kontakte mig, og vi kan tage en snak om hvad det er I har behov for. Jeg kan ansættes i jeres virksomhed i den tidsramme I har behov for og de dage i har behov for. I har også mulighed for at hyre mig på timebasis.

Tal til Tiden og Optimering er nøgleord for mig og jeg er klar til at hjælpe dig og din virksomhed med fokus rettet på netop disse områder. Jeg står for at få ryddet op i regnskabet og gjort det up-to-date så det er efterfølgende kører lettere. Måske har jeres virksomhed ikke fulgt med tiden og har brug for et løft, eller måske er opgaverne vokset jer over hovedet og I har brug for hjælp til at komme ovenpå igen. Der kan være mange ting der gør at virksomheder har brug for nye kræfter.

Ring og hør nærmere.

Optimer dit bogholderi og få større overblik og tid til andre opgaver

Mange virksomheder kører i dag ikke deres økonomifunktion optimalt i forhold til de muligheder de har i deres system. Måske det også gælder for din virksomhed. Ved at ansætte mig for du en regnskabsansvarlig som passer det daglige bogholder og samtidig får optimeret og effektiviseret hele regnskabsfunktionen.
Send mig en mail eller ring og hør nærmere omkring, hvad jeg kan tilbyde dig og din virksomhed. CV kan fremsendes.

Optimering

Få gjort dit bogholderi top smart og udnyt de faciliteret som dit system byder på. Fx. automatisk bankafstemning eller projektstyring. 

Dagligt bogholderi

Få hjælp til at få styr på det daglige bogholderi, e. Jeg passer det daglige bogholderi samtidig med vi får effektiviseret.

OPRYDNING

Mulighed for at få hjælp til at få ryddet op i virksomhedens papirer og regninger og samtidig få skabt struktur og overblik.